OMG

Åh vad jobbigt allt är just nu.

Sjuk idag och butiken är ett kaos.. ingen kan göra mina arbetsuppgifter ordentligt eftersom jag är huvudansvarig och fullt utbildad i dom till skillnad från de andra. Så mitt dåliga samvete gnager mig samtidigt som jag mår dåligt fysiskt här hemma. Håller frossan borta med ibumetin, men näsan rinner konstant och har snutit sönder den redan. :( känner mig kaaaaass.. usch på det.

Jag drömde om dig inatt. Vi älskade varandra så mycket i drömmen, allt var perfekt.

Resan till påsk känns så förstörd redan.. vet inte om jag lyckas få med mig brollan, och bara det känns jobbigt. Jag ska ju åka i vilket fall, men vill så gärna ha med honom. Dessutom hotar en viss person att förstöra allt genom att säga att hon ska komma till Mormor och Morfar över påsken.. vilket är en stor fara! Får jag med mig älskade C så innebär det att "hotet" inte får komma till mormor. Det är strikt förbjudet. Även om nu C inte skulle komma med så vill JAG inte träffa den som hotar att förstöra allt. Hon har förstört för mycket redan.

Åh min hud bränner.. har skavt sönder huden under näsan genom att snyta mig.

Snälla ge mig energi att reda ut allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0