I was aiming for the sky, ended up flat on the ground

Salem Al Fakir, du bor i min hjärna just nu. Eller ja, din låt. :)

Livet är som det är, tufft, jobbigt, brutalt.. men det kommer bli bra, det kommer bli bara bra.. jag lovar.

Igår var jag, Lis och 2 kompisar till henne på bio. Shutter Island. Läskig men lite knepig. Jag tror att världen kommer återupptäcka Leonardo DiCaprio iaf, han gjorde en fin insats.

Idag hade jag och Leander en härlig dag! Hon fick en klänning i försenad 20årspresent av mig och sen kollade vi in sista filmen i Millenium-trilogin. Underbart! Like you my little sweetpea. ;)

Imorgon blir det Jönköping med Adam, skojigt värre. Jag ska tydligen vara kartläsare, och det vet jag redan hur det kommer gå... vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0