Vårtan, Finnen och Barbapappa

Underbar dag! Jag har spenderat pengar, ätit kebab i gott sällskap och jobbat. Jag tror att det har gått bra på jobbet :D man kan ju alltid hoppas.

07.10 tog jag och Helena bussen till ullared och våra drömmars mål, Gekås. Det var ingen trängsel precis så vi var färdiga tämligen snabbt. Jag köpte några nyttiga saker, tex moppskaft med urvridare och hink + 2 mopphuvuden (bara 34kr!), fönsterputs, dammtrasor, cykellampa (vill inte bli stoppad av polisen igen), mysbyxor (som är gudomligt sköna) och lite annat tråkigt.

Sedan käkade jag och Helena kebab hos henne medan hon berättade om Vårtan, Finnen och Barbapappa. Lustiga typer tydligen. Eller så var det bara namnen som var det. ;) vilken fantasi människan har! Härligt. :)

Jag drog mig till jobbet och efter det hamnade jag här. En ganska produktiv dag ändå :D

Och ja söt-Leander, jag är ledig torsdag, fredag och söndag. Men ska lägga mig tidigt fredag kväll så just den kvällen är ju "spikad". Annars har jag nästan all tid i världen! :D Hmm, vad gör du lördag kväll? Vi kanske skulle ta vår filmkväll då? :D

Åhh vad jag gillar att göra upp planer på att träffa människor, särskilt sådana som är så trevliga och gosiga som Erika! <3


Kommentarer
Postat av: Leander

hmm, jobbar och ska på 25års kalas på lördag. Men söndag? Vill även minnas att jag är skyldig dig en kebbebtalrik?

2009-09-16 @ 20:12:48
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0