Mamma, jag?! :D

Vem kunde tro att Helena skulle bli morsa vid den späda åldern av 20 höstar? Inte jag iaf!

Det blir två bebisar, en Palle och en Lisa. Lisa är en liten flicka, men väldigt kärleksfull. Palle är stor och feg. Men innerst inne har han ett hjärta av guld! Båda två är rätt ludna men det ökar bara deras charm.

Imorgon kväll anländer dom små lurifaxerna. Mina första egna katter!

Eller tja, de är inte mina i ordets egentliga mening. De är mina för stunden. Jag ska nämligen bli ett tillfälligt fosterhem för de två sötnosarna. Ett jourhem kan man kalla det. Det känns präktigt och bra. Bra att göra något åt alla de här arma djuren som springer runt överallt. Jag har skaffat mig en kattlåda och en skyffel idag, det är en bra början!

Idag har jag jobbat, det gick sådär. Aja. Min helg gick väldigt bra iaf! :D

Nu ska jag titta på film och drömma mig bort i höstrusket.


Kommentarer
Postat av: Leander

ÅH! vad roligt, måste komma och klappa på dom nån dag. Och så ska vi ha myskväll med <3

2009-09-24 @ 08:47:09
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0