Leander, jag har det!

Ikväll har jag hårdstuderat Paul Bettany och nu har jag det! Varför är han så sexig i mina ögon?

Jo:

  • Han har en skön attityd
  • Han talar mycket vårdat och uttrycksfullt (en riktig turn-on måste jag säga)
  • Han är lång (tror jag, håller på och googlar för fullt)
  • Men, viktigast av allt: Han har ett väldigt rörligt ansikte, ett bra minspel och ett härligt leende!
  • Plus att blont är min grej.. haha.

Han är tydligen 71:a.. hmm gammalt! Eller ja, inte så värst egentligen, bara lite äldre än min målgrupp :P

Äsch, jag hittar inget om hur lång han är. Jag föredrar att tro att han är minst 190. ;) Känns bra så!

Imorgon skulle det ju blivit gekås men blir en stilla stadstur i Falkenberg istället. På kvällen blir det thaimat och lite fest. Kan nog bli kul.

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Leander

bra jobbat! ;) nu ska vi bara boka in en filmkväll men massor av hans filmer.

2009-10-10 @ 19:38:47
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0