Jag ligger risigt till

Ha! Om jag gör.. har råkat säga till David att jag ska supa ner honom på lördag.. undrar om det går bra egentligen? Tur att Madde ska hjälpa mig! Hehe.

Har gått bra på jobbet idag faktiskt, det trodde jag aldrig. Haha. Imorgon fortsätter dansbandsprojektet och mer jobba.. sedan är det nästan helg!

På lördag ska jag ta med min nya chef till gekås och på kvällen blir det Lidl-party. Alltså, inte en företagsfest men vi som jobbar i min affär ska ha privatfest. God thaimat och sedan party. Det blir nog najs! jag har ju till och med varit fisförnäm och bokat bord. Faktiskt första gången i hela mitt liv tror jag :)

Jag är sugen på Finlandskryssning med morföräldrarna, jag hoppas det blir av! :D Lite trevligt sällskap är inte fel, hehehehe..

Det ligger två håriga kottar bakom min rygg här i soffan, mysigt! Jag hade så gärna velat behålla dom, de är så gosiga. Dock bor jag ju så taskigt :( SKIT!

Jag har städat hela min stooora lägenhet idag, tog väldigt lång tid.. nej nu skojar jag med er. Städat har jag iaf, nu luktar här riktigt gott! Katterna märks knappast när man mockar lådan ofta och noga, och har man dammsugit också så är det riktigt hemtrevligt!

Ska ut och hurta imorgon! Synd att Helena jobbar bara, är så trevligt med sällskap!

Godnatt people. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0