Härlig dag!

Dagen har varit mycket trevlig! Lite dansbandsprojekt, smsande med supergulliga Ingrid, promenad med Helena, mys med kissarna och en trevlig eftermiddag hos Johan. Vi har ätit thaimat, försökt spela schack, kollat underbara "Snatch"-klipp på youtube och även sovit en stund. Gud så skönt! Inga katter som stör genom att jama, klättra, skrapa eller nysa. Tack dessutom till gulliga Johan som fixade till min cykel, den gick som en dröm på vägen hem :D

Jag fick ta mig en titt på nyförvärvet, en råbockstrofé (den är inte klar än) och det var fina horn på den. Imorgon blir det en lång dag... dansbandsprojekt och jobb.

Det börjar bli kallt ute, då är det ju bra att jag faktiskt fått igång mina element ;)

Torsdag blir det spännande måste jag säga, en heldagsutfykt med körskolan.. hehe.




En hårig jacka som jag provade.. min nya chef skrattade som fan och tyckte att jag var hysteriskt ful.. men detta var väl inte SÅ illa?

 

J:s fina bock, dagens trofé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0