Härlig dag samt hjälteinsatser

Idag har det varit mysigt! Till att börja med, en promenad med Helena. Vi diskuterade kusliga saker och hon skrämde skiten ur mig. Haha.

Efter det blev det lite dusch och lunch, därefter en sväng på körskolan, teorin måste pluggas också!

Jag åkte sedan buss till mysiga Leander! Vi spelade TP (och hon vann, precis som jag misstänkte) och åt supergoda kakor som hon bakat! Därefter blev det lite Gossip Girl och Americas funniest homevideos. Haha, många intressanta saker kan man få se...

Jag tog bussen hem och passade på att rädda liv. ( ja alltså att lämna blod, gör det du med vet jag!) Det är varken svårt eller krävande!

Jag har kammat Lisa och snart är det sängen.

Jag är allt en lurifax!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0