Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Jag måste erkänna att jag gillar den reklamen, särskilt då flygvärdinnan i bilen som drar loss scarfen samtidigt som hon lägger i en högre växel och sjunger i ett lätt hysteriskt tonfall. Passageraren ser chockad ut. Haha.

Jag har jobbat idag och det gick bra. Nu är jag hemma och ska SOVA en stund. Jag minns knappt hur det är att sova. Hmm. Har talat med Mormor idag också.

Kissarna är det full rulle på. De far omkring som att de har eld därbak här i lägenheten. De är lite rastlösa.. kan inte en vänlig själ rädda dom från storstaden? Ge dom ett hem på landet! :D

Ikväll blir det allt fredagsmys, ska se HELA idol ikväll. Har bara sett sista kvarten i flera veckor, mycket irriterande. Så godis och läsk står på schemat. Hehe.

Det regnar ute och är grått. Glöm heller inte att det är j*vligt kallt! BRR! Jag har tagit fram parkasen, ser ut som en bättre Michelin-gubbe.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0