Tid och MJ

Trots att jag inte jobbar så mycket och sånt så känns det som att jag inte har tid med saker. :(

Länge sedan jag skrev, men bloggen har inte varit högt upp på prioriteringen. Jag och J har flyttat isär, jag bor i en minimal etta med kokvrå längs "partystråket" i Falkenberg. (Partystråket= den väg som festprissarna vinglar hem på kvällen och skriker så de stör min fulhetssömn). Jag fick kontrakt på lägenheten 8e maj men flyttade in ca en 1 vecka senare.

Och nu är jag ensam. Det känns konstigt. Jag är ledig nu några dagar så jag fick erbjudande om en sightseeing i dalen. Därav internet! Har inget eget.. Billig semester här och bra väder med.

Och MJ har dött så ingen konsert på min 20årsdag heller. Hoppas jag får tillbaka lite av pengarna för biljetterna iaf. Fan vad arg jag blir.

har förnyat min design lite, vad tycks? ;) gratis på någon sida, tyckte denna var lite roligare än den gamla jag hade.

RIP MJ

love my loved ones!

Ps jag har sett twilight  också och han var snygg. Men han duschar aldrig. Urk. ( och det är alltså på riktigt som han inte duschar, inte bara i filmen. Yuk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0