Mitt kreativa jag..

Jag bara bubblar av kreativa tankar nuförtiden haha. Men idag tänkte jag städa och vill inte riktigt sätta igång, därför bloggar jag lite istället. Smart va?

Jo, som jag skrev på klassbloggen (www.nollfemd.blogg.se) så vill jag ha hit alla mina flickor och vår pojke på nyår! Ni får alla ge er synpunkt på saken..

Idag har inte så mycket hänt hittills, jag har följt med älskling till hans jaktmarker och kollat läget, dessutom fick jag Mcdonalds på vägen dit.. yummie! Sedan tog jag en fika i stan med Helena, och vi köpte ett kosttillskott som ska ge finare hy, starkare naglar och som ska stärka håret. Vi får se om det fungerar, jag får helt enkelt rapportera sen om jag märker någon skillnad. Sedan gick jag hem och nu sitter jag här.

Jag har funderat på att vara busig och tatuera mig i Södertälje och ni kan bara inte gissa vilket motiv jag är sugen på! :D (Fast ni får gärna försöka!)

Miss you guys in 05D.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

du ska tatueria in "Np05d" i ett hjärta på din rumpa?

2008-09-23 @ 16:21:17
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: Nena

Haha bra gissning.. men nej. ^^

2008-09-24 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0