Längtan!

Louis!

Jag längtar så jag håller på att spricka! Jag längtar efter min älskade Lola och min älskade Mulle. Två veckor kvar!

Idag har jag, älskling och lillplutten varit på kalas, älsklings pappa fyllde år i fredags. Tårta och en trevlig promenad med älsklings syster!

Igår natt drömde jag om att Britney Spears hånglade upp mig. (?) Det är nog något av det konstigaste jag drömt, jag är ju dessutom hetero så det finns ingen riktig rim och reson i det hela, men Britney var i alla fall väldigt snygg i min dröm. Alltid något, eller? Haha.

Jag vill träffa mina Plönningebruttor igen, var väldigt kul att se er på Emmas partaj.

Ikväll ska jag sova tidigt, jobbar kl 6 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0