Dagens i-landsproblem...

... är att jag har en kletig godis som fastnat i tänderna. Fy!

Idag har jag jobbat tre timmar tidigt på morgonen samt varit hos doktorn. Varför? Jo, för att jag lyckats dra på mig en smärtsam urinvägsinfektion! Dock så har jag fått pencillin och allt känns lite bättre.

Pratade med min pappa idag, och min lillebror har börjat i sin nya skola! Enligt pappa så har brollan lärt sig mer på 4 timmar i den nya skolan än vad han gjort på flera år i den gamla. Heja! Jag är stolt över Sverige, att alla vi får gå i skola och faktiskt få en riktig chans här i livet. Jag längtar efter att sätta mig i skolbänken igen, ska bara komma på vad jag vill bli först...

Annars har det inte precis hänt något här, utan det mesta är lugnt. Har diskat en hel del ikväll, vi har en förmåga att tillverka gigantiska diskberg här i huset, haha.

Imorgon hoppas jag att det blir lika fint väder som idag och att jag är pigg och orkar hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0