Äntligen!

Nu är här den efterlängtade bilden! Jag ber om ursäkt för att jag fått mina fingrar att se korviga ut på bilden, jag är ingen vidare bra fotograf. Dock så glänser min ring så fint så jag är glad ändå!

Idag jobbade jag 6- 12.30, inte vidare roligt. Det var massa saker kvar att göra som skulle ha gjorts igår, så vi fick så att säga jobba ikapp. Inte kul, inte bra. Dessutom kom Distriktschefen på besök. Jag blir alltid lite förvirrad och nervös när D-chefen hälsar på, jag vill ju göra ett gott intryck men lyckas klanta mig istället. Nåja, shit happens.

Slog i mitt knä väldigt hårt idag på jobbet, så det har svullnat lite och gör ont. Dessutom blir det bara stelare och stelare. Aj!

Älskling är iväg och jagar gris, han är jätteglad och det gör mig glad! Han förtjänar allt gott i världen, han är ju mitt hjärta.

Messade med Helena igår, vi ska ses någon gång nu i veckan. Det ser jag fram emot.

Jag pratade dessutom med min fru, och jag saknar dig massor ska du veta. Stå på dig bara och så ska vi minsann se till att träffas och se Sex and the City. Precis som på den gamla goda tiden. Älskling kan kasta några sockar på dig också om det gör dig glad? Oj oj... XD

Imorgon är jag ledig, skönt!

Förlovningsringen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker om dig :) <3

2008-09-15 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0