När motivationen försvinner..

.. så vill jag bara dra täcket över huvudet och stänga ute hela världen. Tyvärr låter det sig inte göras eftersom man har ett jobb att tvinga sig iväg till. ;P Nej helt ärligt, tack så mycket! Jag behöver något som håller mig igång, och jobbet trivs jag ju faktiskt på!

Jag känner inte för någonting just nu. Känner mig bara eländig och värdelös på det vanliga Helena-sättet. Hela världen är emot mig och jag mot den. Undrar vem som är mot vem egentligen. Fan vad jag måste rycka upp mig. Om jag bara orkade.

Uppdateringar sedan sist:

  • Festen i Morup i lördags- trevlig och allt var toppen tills orutinerade Helena söp ner sig totalt och kräktes ½ dygn. Inget jag vill minnas.
  • Flyingeshowen i söndags, jag och Lis tog en tripp ner! Fru hade gratisbiljetter, och det var fint att se henne. Bilresan ner var ingen hit, jag satt med hårt ihoppressad mun iklädd parkas och solbrillor. För varje gupp eller sväng så "ulkade" det till lite i magen. Lisse fick stränga order om att köra LUGNT. Grejen var att när hon svängde in på min infart för att hämta mig så stod jag och kaskadspydde på toan. Sedan raglade jag ut i bilen och sedan bar det av. Jag har aldrig känt mig så rutten i hela mitt liv, tror jag ska låta bli alkohol! Eller bara ta max 1 glas cider/vin och sedan dricka vatten eller läsk. Jag vill aldrig vara sådär igen! *ryser*
Förkyld nu, men det repar sig nog. Bilskola 29e också, sen ska här köras bil!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0