Spin right round round

Flo rida- Right Round är lite söndertjatad men ändå bra. :)

Idag har det varit en.. mycket-att-göra-dag. Typ. Jobbade 7-12, var lite otålig att få komma hem. Inte varje fredag man slutar så tidigt o sen har helgen på sig ;) Kom hem och storstädade. Dammsög ordentligt i vinklar och vrår (tex elementen, tog ett specialmunstycke och höll på länge) putsade fönstrena fast bara inomhus, dammtorkade, torkade av lådor och kylskåp utvändigt.. putsade speglar och fixade badrummets vinklar o vrår.. eller tja toaletten snarare, går ju inte att bada där. ;) Diskade också.

Sedan traskade jag själv till Hemmakväll och hyrde 2 filmer.. Bröllopsfotografen av Ulf Malmros (med "Pölsa" i huvudrollen, kan inte bli annat än bra!) och så Bruce Almighty. (har aldrig sett hela så nu var det dags!)

Sedan dess har jag jäst som en pizzadeg i soffan med Lisa sovandes på magen och Palle kurrandes bredvid. Känns nästan som en liten familj vi 3. I brist på annat.. Imorgon ska jag till Dalen, ska se melodifestivalfinalen har jag bestämt! Haha. Söndag blir slappedag och måndag är det jobb igen. Hurra. ;)

Nej godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0