Vad är det med mig och blonda killar egentligen?

Ja den som det visste. Jag har skaffat mig en tendens att gilla... blonda killar! MYCKET blonda killar! (och då menar jag håret och inte deras intelligens.) Håret är blondare än blondast och intelligensen HÖG. Herregud. Jag tror jag är kär. Paul Bettany är ju originalet men det finns kopior.. eller snarare en kopia, eller ja, riktigt så kan man väl inte se det heller. Jag är bara så förvirrad.. :S Oj oj oj, jag som trodde jag kommit bort från tonårstidens svallande hormoner. Eller är det bara så det känns att vara kär? Alltså vara kär vet jag ju hur det är, men det finns ju olika sorters sätt att bli kär på. Ja, det har jag upptäckt vid den mogna åldern av 20.. och jag har dessutom lärt mig att många människor som är äldre alltid har rätt...  eller ja oftast i alla fall, fastän man inte vill tro det. Och även om man fattar att de har rätt när de säger det så erkänner man det inte och känner det själv förrän man själv rent mognadsmässigt har kommit att förstå det och framför allt KÄNNA det.

Jag känner mig lite ertappad, som ett barn med kaksmulor under sängen. Jag trodde ju aldrig att det skulle gå såhär.

Jag har jobbat både idag och igår fastän jag egentligen skulle varit ledig. Jag känner mig så slut! jag tror dessutom jag börjar bli sjuk, har ont i handlederna.. elelr ja, de känns liksom trötta. Vet inte hur jag ska förklara det. Dessutom nyser jag, snörvlar så smått och fryser. USCH.

Ikväll pratade jag nästan 1 timme med underbara Mormor. Vi diskuterade livet och konstaterade att alla blir glömska på ålderns höst. Ja, så kan det vara, gäller att njuta av livet NU för efter 50 går det bara utför tydligen.. tur att jag har 30 goda år kvar ;)

Hmm jag som inte ens vet hur gammal Paul är.. det får jag allt ta reda på! :P

Jag känner mig som Egoina. (www.egoinas.se). Vi trodde båda att vi visste vart vi stod, och att vi visste vilka vi var. Screw that! Jag vet knappt vem jag är längre eller vart jag är på väg. På något sätt så känns det jävligt spännande ändå. :D Jag klarar mig! Jag har eget ställe, jobb och 2 katter som (nästan) älskar mig. Kan livet bli bättre? Eller ja, vem jag är längre? Jag har antagligen aldrig vetat vem jag är, och det lär ta en livstid att ta reda på det. Det är häftigt! Det enda som saknas nu är en mr Cullen så att jag blir übervacker, odödlig och rik. Då har jag alla chanser i världen att ta reda på saker.. för obegränsat med tid finns det ju..

Apropå det så vill jag se New Moon NUUU. Drömma mig bort, låtsas att jag ser lika cool ut sminkad som Dakota (Jane) och att min mr Cullen finns därute! Fast han måste se ut som Paul. Svåra krav att uppfylla tror jag..  vi får nog släppa det där.

Jag jobbar vidare på "dansbandsprojektet" och än så länge är jag grym! Hell yeah! Go Nena! (Jag får heja på mig själv för att jag har tyvärr ingen privat hejarklack).

Katterna har varit mysiga idag med, jag fick nästan sova ostört inatt. Stackars mina grannar bara, jag fick ett ryck halv sju imorse och dammsög. Ha! Det kan de ha, de brukar diska vid halv 12 på nätterna när jag försöker sova. Tji fick ni!

Nej nu ska jag lägga av med att vara så hämndlysten. Lite kul idag på jobbet, en unge (som verkade ha Tourettes syndrom, kanske Basshunters kusin?) skrek till mig i kassan: "Stopp och belägg i Farfars skägg!" medan hans närvarande förälder nervöst försökte hyssja ner honom. Sedan hojtade han att hans syster fyllde år också. Han var inte ett litet barn heller utan närmare puberteten så något var lite "hoho" om man säger så. Eller så hade killen bara humor. Det gillar ju jag ;) Haha.

Min hjärtevän <3

Bilden ovan tagen från en hemsida som heter sofeminine.com/uk... det är en förolämpning! Men en fördel är att  ju fler som tycker att han är ful desto större chans har jag! Synd bara att han är gift. Haha. XD

Imorgon tar jag det lugnt, har bara diskning och kattlådemockning inplanerat. Ska försöka sova ut.. skönt om jag lyckas!

Detta blev ett ganska långt inlägg men jag fortsätter väl ;) är så trevligt att skriva av sig mellan varven.

Nu har jag en svartvit kompis i knät. Varmt och mysigt! Mindre mysigt när han harpunerade min nya chef med sina klor igår kväll.. jag bjöd över henne på en kebab efter jobbet. Riktigt trevligt, men leander och jag är de bästa kebabätarna! :D haha.

Nästa helg blir det middag och utgång med jobbet, ska bli intressant.. kanske borde göra mot dom som jag gjorde mot Lis.. fast det var Petras idé egentligen. ;) Att spetsa i smyg är jävligt roligt. Hihi.

Jag borde krypa till kojs nu. Ni får ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0