Nä nu

Jag är arg och ledsen. Men jag ska inte ge upp utan göra saken bättre. Jag hatar skitsnack! Sanningen är ju att alla hatar det, och ändå finns det knappast någon som inte har gjort det själv. Det är FEL att gå bakom ryggen på människor. Jag ska verkligen tänka mig för i fortsättningen. Det sårar så mycket.

So I wanna say thank you, cause it...

Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter


Vad skiljer elit från skräp? Det ska jag ta reda på. Wanna be on top? Yes!

Men först ska jag diska och sen blir det gymmet.

Kommentarer
Postat av: Leander

varför arg och ledsen sötnos?

2009-01-15 @ 17:40:45
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0