Träna på riktigt?

Får jag månne mer inspiration och blir mer ihärdig om jag börjar gå på gym där de har instruktörer? Har fått ett presentkort från ett ställe här i Falkenberg med erbjudande om att prova på 14 dagars gratisträning! De har yoga-inspirerade pass, styrkepass i olika varianter, spinning och aerobics. Jag ska nog ta mej tusan prova på, det skulle inte skada med mer motion och med något nytt intresse. Jag tycker att 30-minuters spinningen och Bodybalance-passet låter bra! I alla fall till att börja med, att lyfta lite vikter skulle inte skada heller. www.motionshuset.com

Glädjande nyheter, jag får vara kvar på jobbet och har fått en provanställning som gäller t.o.m den 15e december. Därefter kanske det blir en tillsvidareanställning. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0