Ingen snuskfest

Ingen snuskfest i lördags, jag blev hemma istället. Mådde dåligt och myste med älskling istället.

I måndags var jag på gekås med Lis. Det var kul och jag brände en del pengar om man säger så..

Lis åt middag med mig och älskling på kvällen, sedan slingade hon älsklings hår. Det blev fint! Fast fy bubblan vad rolig han såg ut i slinghättan haha. Men nu är han supersnygg och jag är glad. (Han var snygg också innan såklart men håret blev så fint!)

Sedan dess har jag jobbat en del och haft det ganska bra. Ikväll ska jag och min karl storhandla.

Jag älskar honom mest av allt.

Haha en kul grej förresten.. på jobbet igår stod två utländska gubbar (40-50år) och diskuterade. Den ena pratade sitt språk och den andra svarade på bruten svenska. Dialogen:

gubbe 1: (argt) bla bla bla bla bla!

Gubbe2: nej nej, hon är kvinna och vet inte sånt!

Gubbe 1: bla bla bla! (stormar ut ur affären)

Jag: (sitter i kassan när mannen ska betala sitt bröd) Hej!

Gubbe2: hej..

Jag: Vad var det ni undrade? jag kanske vet ändå?

Gubbe2: hmm, ja.. ehh.. han undrade om sånt där.. sånt där för män.

Jag: ?

Gubbe 2: (blygt) ja kondomer..

Jag: ( med skrattet i halsen) ja, dom har vi där. (pekar)

Gubben (panikslaget) : alltså det är inte jag som ska ha såna, utan han den andra!

Hahahahaha tänk att två såpass gamla män är blyga för att handla gummi! Självklart blev det inget gummi inhandlat eftersom han den arge redan hade stuckit, men oj så roligt jag hade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att läsa din blogg syrran! Se vad du har för dig:) Hoppas allt är bra. Här är det plugg & fullt upp med vardagen. Kramar stor syrran...Hälsa din Johan!

2008-10-09 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0