Nu är det jul igen!

Jag sitter och lyssnar på "Nu är det jul igen" med JustD. Härligt flummig låt! Jag och Leo dansade lite till den igår, han verkade gilla melodin ^^ Dessutom rullar Mariah Carey och "All I want for christmas is you" på min spellista. Den är både söt och härligt medryckande.

Vi har fått ganska mycket ordning här hemma, känns bra. Vi har julhandlat och fixat en underbar gran, allt detta redan i lördags!

Idag ska jag jobba, har varit väldigt sjuk i några dagar. Men man har ju inte råd att vara hemma och skrota ;)

Älskling har klippt sig idag och blev väldigt stilig! Jag köpte nya strumpbyxor till klänningen jag ska ha på julafton. Nu börjar jag äntligen känna mig lite julig! Leo är så söt, han kan knappt bärga sig..!

Här på bilden är vår fina gran, fast inte färdigklädd. Nu när den är klar så har vi glitter, kulor, klockor, polkagrisar och chokladpengar som hänger i den haha. Både jag och Leo längtar tills det är dags att plundra granen på allt smarrigt.



Vår jul här kommer bli mysig! Vi ska ha riktig grötfrukost på julafton, sedan blir det till att förbereda mat o annat. kl ett kommer Johans pappa, Johans syster och systerdotter. Då blir det mat, sedan Kalle och sen såklart julklapparna! Efter det blir det fika och mys resten av kvällen. Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Leander

åh! låter supermysigt alltihop!

2008-12-22 @ 15:18:01
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0