Jag och fru

Vi har haft det mysigt må ni tro! Igår kom hon med tåget och vi fick skjuts av David. (Min chef). Vi handlade grandiosa, godis och annat gott innan vi gick hem från Ica.

Sedan tittade vi på sagan om ringen, tv, youtube-klipp och annat flumm till halv tre. Jag är så glad att hon kom! Kändes precis som den gamla goda tiden.

Älskling har kört nattetid till och från Sundsvall i helgen, han kom hem imorse och kröp ner i sängen hos mig. Det var mysigt!

Sedan körde han mig till jobbet och fru till tåget.

Jag tycker om er båda två så himla mycket! Känner mig glad.

Snart får jag mitt lämp, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var underbart att besöka dig :D Det får vi göra om! Love you!

2008-12-14 @ 19:35:11
URL: http://ericalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0