Dålig uppdatering

Ja, det måste jag erkänna mig skyldig till! Emma den lilla puddingen berättade för mig igår att min blogg är tråkig att läsa nuförtiden- eftersom det inte står något nytt i den!

Jag förstår synpunkten och har adopterat den som min egen.

Det var mycket trevligt hos Helena, skojiga lekar och så. Fyllnadsnivån var super för min del och värre för andra (vodkarace någon?)

Träffade Chrille och det var roligt. Han fick Berts dagbok av mig, det tror jag kan vara roligt för honom. Som den tant jag är fick han en uppslagsbok i engelska av mig. Fåglar har viskat i mitt öra att han är lik sin intelligenta syster och tycker om engelska precis som henne, då är det ju super med en bok som gör att man lära sig mer! :D Sedan körde vi några omgångar på piltavlan jag gav honom. Han var mycket duktig, mitt resultat är inget jag skryter om.

Annars händer inte så mycket, är ledig fram tills lördag, sedan blir det långkörarpasset hela helgen... nåja, man får vara glad över att vara ledig ;)

Härligt med lite vårsol, jag har knappt märkt hur trött jag varit förrän solen kom och väckte mig! Hurra.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lisette

NEJ TACK TE VODKA RACE :P

2009-03-18 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0