Jul jul jul (?!)

Idag har jag varit ledig men det har ändå hänt saker. Jag sov gott och länge, skönt!

Jag har pysslat lite här hemma idag, inte jättemycket men lite är ju alltid bra att få gjort. ;)

Gick till jobbet för att lämna en nyckel och pratade lite med mina flummon till arbetskompisar. Jag gillar dom! Schyssta Adam slutade ungefär när jag skulle gå, så jag fick skjuts hem. Det var riktig tur, för jag hade handlat en del mat, hade blivit tungt att bära hem. Jag kände mig seriös när jag tittade på vad jag hade handlat, blodpudding och frukt till exempel! Bara en liten godispåse. ( Min inte så hemliga last).

Jag hade ett litet personligt möte på eftermiddagen och sedan lämnade jag en film på hemmakväll. Efter det blev det en promenad runt halva stan, eftersom jag bestämde mig för att gå till Fynda Outlet. Nu har jag ordnat vinterstövlar, vintergardiner och vinterolja ;) haha, det är till att vara ute i tid! Dessutom har jag köpt tandtråd på apoteket, ahh...

Planer denna veckan.. ledig imorgon, vet inte riktigt vad jag hittar på. Ikväll sitter jag på Spotify och letar upp oseriös musik. Haha. Lördag blir det arbete för hela slanten och söndag blir det kebab, TP och gos med Leander och ev Emma. Mina puddingar!

Jag önskar eder alla en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0