Under ytan finns stora och små

Mmm... det luktar gott i min lägenhet. Liksom rent. Självklart finns det en anledning: Ajax skurmedel, WC-anka och badrumsrengöring från Lidl. Hell yeah! :D Jag har skurat och torkat och fejat.. det är bara disken som jag borde ta hand om men den får vila sig tills imorgon. Nämnde jag att jag har tvättat alla överdrag i soffan idag också? Mycket produktiv dag för min del, jag har varit på jobbet i arla morgonstund också! Jag är SÅ duktig. *Klappar sig själv på axeln*.

Jag ska klippa barret på fredag och försöka bli kvitt utväxten. Vem kunde tro att även mitt hår växer?

Imorgon är en ledig dag, jag har tvättstuga på kvällen men annars händer inget särskilt. :/

" LA told me, you´ll be a popstar, all you have to change is everything you are. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0