Jag vill veta vem som köper ekologiskt kärnat smör & jag vill veta hur de mår!

Raymond och Maria- Storstadskvinnor faller ner och dör, mycket medryckande melodi! Jag blir glad av den, men texten vet jag inte riktigt vad de vill säga med. Någon lär säkert berätta för mig någon gång. Solen skiner idag igen, det är så härligt väder nu varje dag så jag har blivit riktigt bortskämd. Snart sätter säkert regnet och höststormarna in :( Jag ska ta en rejäl promenad idag, bara njuta av vädret och naturen! Synd bara att jag inte har sällskap som kan tänka sig att följa med. Det är mysigt att promenera och kunna prata samtidigt. Sedan blir det nog lite käk och efter det en dusch. Jag ska iväg med min trogna cykel idag också, jag ska ge henne/honom en riktig vintersmörjning och pumpa i luft. Efter det blir det Fynda Outlet igen, jag ska hämta ett par stövlar som jag lagt undan. Härligt! Imorgon blir det jobb igen och söndag är det som sagt tjejdag! Grattis också till Leander och Emma som fått jobb på Gekås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0