090909 och annat magiskt

Ja, den dagen med det magiska datumet passerade ganska obemärkt i mitt liv måste jag säga.. dock ganska coolt datum ;)

Inte så mycket har hänt, jag har jobbat en del men också varit ledig. Varit ledig fredag och idag. Imorgon är det söndag och då händer det inte så mycket heller. Jobbar tidigt på måndag.

Gammal låt jag gillar: spotify:track:6YXePfd0Xvxf2628NrvN5P :D

Jag är en duktig kvinna, jag har städat idag och tvättar just nu massa tvätt! :D

Pratade med Mormor innan idag, det var mysigt! Har pratat med Petra också idag och Lis på msn.. trevligt värre.

Snart ska jag hänga upp sista tvätten och sen blir det nog min renbäddade säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0