Solsken idag

Solen skiner igen, hurra! Dock lite kallt ute, brr..

Leander kom igår och vi åt en lyxmiddag utan dess like! (McDonalds). Sedan knallade vi iväg till Hemmakväll och hyrde Män som hatar kvinnor. Mycket ruggig film och som Johan sa, ett lite för soligt slut, det passade inte in i resten av filmen. Johan kom också sen på kvällen, han såg halva sista delen av filmen. Det var mycket trevligt att ni båda kom hit! Jag och Leander ska dessutom fightas i veckan, TP såklart! Jag måste få min revansch!

Grannarna hade fjortisfest igår, sådär en 20 brudar som rökte i trappuppgången. USCH! Luktar fortfarande.. men det går väl över hoppas jag.

Snart ska jag ut och promenera i solskenet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0