Mitt nya "ragg", fast tyvärr uppskattade jag inte honom..

Ja, det kan man säga. Jag var på jobbet idag för att hämta min cykel. David körde hem mig igår nämligen, så idag fick jag vackert traska upp och hämta den. Det blåste dessutom något jävulskt idag, min cykel låg på marken och det var stora vita frigolitskivor över halva Östra Gärdet. Dumma byggarbetsplats i närheten!

Hur som helst, jag handlade lite och retades med David som vanligt. när jag ska gå kommer en ca 40årig kebab och tycker att han ska skjutsa hem mig. Ehh... no?! Jag följer inte med främmande karlar. That's it. Nu kan det givetvis vara så att han bara ville vara snäll med tanke på hur det blåste, ja det var nog så det var. Men min morsa (hur hon än är så har hon sagt några bra saker iaf) har lärt mig att man inte följer med främmande människor. Dessutom skulle jag ju faktiskt ha min cykel, det var huvudanledningen till att jag gick ut överhuvudtaget idag!

Så tyvärr snälla man, hade jag känt dig hade det varit en annan femma, men främlingar.. it's not my style.

Jag har varit rätt duktig idag, fick sova tämligen ostört till att börja med, och har diskat! Dessutom har jag pluggat en stund och talat med Mormor. Det var kul.

Imorgon ska jag träffa min Erika och spöa henne i TP. Eller så spöar hon mig.. :S Då skyller jag helt enkelt bara på att hon lärt sig frågorna utantill eftersom det är hennes spel. Ja, det var smart tänkt av mig! :D



Någon som vill adoptera en av kottarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0