Härligt väder!

Luften är klar, solen skiner och mina kottar spinner och jamar när de ser mig. :D Kärlek! Haha, eller så är det ju kanske så att de inte har så mycket annat val eftersom det är JAG som har maten. Moahahaha.

Mycket trevlig kväll igår, först jobb med Dejana och sen lite mys hemma hos J :D

Jag ska ut alldeles själv och promenera strax tänkte jag :)

Igår kom Helena och Samuel in på jobbet och hälsade på, mycket trevligt ;) Passade på att munhuggas med Samuel lite ( som gjorde en ganska rolig polack-imitation) och prata halloween med Helena. Jag ska på deras födelsedagskalas/halloweenpartaj. (S fyller år). Ska bli skitkul! Ska inte supa ner mig som förra året, jag minns hur dagen efter var.. solglasögon, parkas, hopknipt mun och väääldigt stillasittande position i bilstolen. (samt att jag skällde ut Lis redan innan vi åkte iväg, sa till att det skulle gå jävligt lugnt om hon inte ville ha spyor i knät). Hahahaha vilka minnen. Vill aldrig må så igen :S Lis körde som en ängel iaf :D love you!

Stackars Johan också, han hämtade mig på natten, och då kräktes jag lite i bilen.. usch och fy! Han var underbart fin iaf, love you too!

nä nu glömmer vi dessa spyindränkta minnen. Haha.

Jag måste ha mitt 20årskalas snart, kan ju inte vänta över årsskiftet med det.. får planera lite och återkomma senare. ;)

ni får ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0