Pepp!

För att använda ett Petrus-uttryck: Jag är pepp! Körningen imorse gick bra och jag har städat här hemma. Jag har växlat tillbaka 70 pund till svenska kronor igen och har lagt pengar på mina kottar. Ett klätterträd, lite leksaker, gräsvitamin och en karda följde med mig hem. Ska det va så ska det va. ;) Kottarna har fått lite ögonproblem, det rinner ur ögonen. Så jag baddar med koksaltlösning några gånger om dagen (vilket INTE gör mig poppis!). Lisa är lite skygg igen och Palle surar så smått. Eller ja, hon var skygg några timmar efter baddandet men nu har det släppt. Får väl se vad som händer när jag ska badda ikväll...

Jag sitter och slevar i mig lite mat nu och ska till körskolan sen. Pluggpluggplugg! Jag vill ha körkort jag med..

Sedan ska jag bjuda Johan på bakelse, hoppas att han gillar den. Hallonpannacotta ;) Har redan ätit min, kunde inte hålla mig! haha.

Efter det blir det New Moon och flumm med Petra. Ska bli väldigt roligt!

See you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0