Helgen i lite längre korthet

Ja jag var på en spontanresa ner till Lund i helgen. Mycket trevligt. Fick galoppera vid havet för första gången! ;)

Vi trackade en viss person som hade mer behåring än vi är vana vid (jag antar att det är du som kommenterat nedan och jag vill bara förtydliga att det är med värme som vi hånar dig.) :D gjorde detta saken verkligen bättre? Haha vet ej.. Men jag försökte iaf. ;)

Åkte hem söndag och sedan dess har jag mest varit på körskolan och med Johan. Mycket trevligt och mysigt!

Imorgon blir det New Moon med Petra-snyggingen. :) samt landsvägskörning, fast inte samtidigt såklart.

Kommentarer
Postat av: lisette

han ha rakat sig nu :)

2009-11-19 @ 11:20:04
URL: http://metrobloggen.se/ln

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0