Förnedrings-tv

Såg äntligen Gekås igår. Bara förnedrings-tv, big time! Stackars Morgan utmålas till rikspucko, Comicland-snubben, vad tusan har han ens med Gekås att göra?! Tjocka gubbar snackar skit om sina fruntimmer, blivande man suckar och stönar över sitt kommande bröllop, han ser ut att vilja spy när han drar sitt kort.. nej detta var ingen höjdare. Hur tänkte Gekås egentligen här? Att kanal5 gillar att förnedra folk är ju inte någon nyhet, men hur tror Gekås att detta ska locka fler besökare? Jag gillar Gekås men detta gör mig sjuk. Jag hoppas innerligt bara att detta blir något av en Bonde-söker-fru-effekt för Morgan, alltså att kvinnor skickar brev till honom. Det hade han mått bra av!

Och Peter, Peter.. du gjorde bara bort dig, 4 sålda paket på lika många timmar?! Jag tycker detta var fruktansvärt pinsamt att se.

Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0