En gammal goding!

Numb med Linkin Park är en gammal höjdare som jag nästan hade glömt..

Idag har jag flängt runt i vårsolen, härligt! Tog min trogna cykel till banken och så förbi polishuset för att fixa nytt leg. Polismannen röt order åt mig om hur jag skulle stå och vad jag skulle göra.. (jag blev lite rädd, han verkade ogilla mig) och det värsta av allt var att jag såg ut som en transa på kortet... aja, jag tänker inte visa upp det i onödan så alltför många behöver inte se eländet.. men jag tror faktiskt till och med att det är fulare än mitt gamla kort (!) och det är ta mig tusan imponerande! :O

Idag ska jag jobba men först ska jag laga lunch till mig, Johan och lillkillen. (Fast de äter sen när jag har åkt redan).

I helgen blir det lite rajtantajtan hos Helena, trevligt! :D Så ska jag träffa brollan på lördag också. Alltid något. Då ska han få lite presenter av mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0