Lyckligaste dagen! Eller tja, just nu i alla fall.

Min kamerablixt fungerar igen! :D Jag känner mig helt kollrig av glädje! Tack tack tack tack tack tack till UNDERBARA SUPERTJEJEN Lis som hjälpte mig <3 <3 <3 <3 <3

Jag har fått lite gyminspiration från filmen Wanted, så igår hurtades det kan jag tala om! Vi ska till gymmet ikväll igen, vi ska spela pingis. Underbart! Och jag blir bara bättre och bättre, älskling är nästan imponerad ;P

Idag ska jag städa, dte behövs.. haha. Och försöka springa den där rundan jag tänkt springa nu i två dagar. Illa.

Så nu väntar disken, jag ska bara ösa på med musik först så jag blir taggad! :D

Kommentarer
Postat av: Leander

vad har det tagit åt dig? hurta runt på detta viset?! ;)

2009-01-29 @ 20:09:03
URL: http://erikaleander.blogg.se/
Postat av: Fru

Jag saknar dig :( Förlåt att jag inte hört av mig på senaste tiden, det har varit mkt skit... :(

2009-01-30 @ 21:51:17
URL: http://ericalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0