Julen nalkas

Ja, tänk att nu är den snart här IGEN. Året går så fort. :S och jag blir allt äldre.. haha rynkorna har börjat invadera.

Läskigt också att jag vill ha babysar. Eller nja, snarare en. Till att börja med. Haha. Men jag får nog allt vänta några år och ha ett stabilt liv och plugget bakom mig. :D vad jag nu ska bli. Hmm.

Jag får trösta mig med kurrisarna som ligger här i soffan. De är söta, håriga och krävande. Palle börjar bli riktigt fet. :( haha jag försöker verkligen att inte övergöda honom men det är svårt. Han ÄLSKAR mat och äter upp Lisas mat också. Dumma katt. Turligt nog så har hon gått upp lite i vikt, skönt. Hon var så mager innan.

Jag ska fira jul med en sötnos och jobba en del. Pengar, ja tack! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0