Amanda

Ja, det är ingen som jag känner. Hon är vän till en av mina vänner. Men jag berörs så av henne, av hennes situation. För att hon ska få en bebis vilken dag som helst. Jag blir avundsjuk, samtidigt som jag inte förstår varför. Jag vill ju inte ha barn än! Eller..? Det är så svårt. Jag skyller på kvinnliga hormoner som lurar min hjärna att tro att jag vill reproducera mig. Ha! Där avslöjade jag er allt! ;)

Jag misstänker att jag har fått en finne i knävecket. Eller ve och fasa-ett myggbett! :O Såna gillar jag inte..

Idag ska jag jobba, 16-20.30.

I helgen har vi grillat (med ett par vänner till J som givetvis också är på smällen, why oh why?! Känns jobbigt för mina ilskna hormoner att se på alla andra gravida) och det var gott med grillkött.

En liten trial snart pckså, undrar hur det ska gå.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0