Ytterst trevlig dag!

Idag vaknade jag och min älskling tio i elva. Jag studsade ur sängen som en gummiboll och klädde mig fortare än blixten. Nu sitter jag här med min blänkande ring på vänstra ringfingret! Inskriptionen inuti lyder: <3 Älskling 5/6 2008.  Jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är!

Sedan latade jag mig lite hemma, gulliga Helena från jobbet skrev ett sms och frågade om jag ville ta en fika och visa upp ringen. Självklart ville jag det! Så därför sågs vi på The Lounge i Gallerian vid halv två. Vi åt god kladdkaka och diskuterade massa olika saker, vi är lika varandra på så sätt att vi aldrig slutar prata, haha. Sedan strosade vi lite i affärer, mycket trevligt! Jag myntade ett nytt smeknamn för Helenas pojkväns Corvette, nämligen Corvisen (Uttalas såklart Korvisen). Haha, han uppskattade det inte så mycket.. Konstigt.

Helena köpte dessutom en present till sin pojkvän och vi lyckades prata snusk när vi stod på Jack & Jones och kollade in killkläder. Den manliga expediten flinade ganska brett måste jag säga. Vi var nog de skojigaste kunderna på hela dagen!

Efter det kom Malin, en annan kompis till Helena. Vi drog till Flygstaden i Halmstad och handlade skor på skopunkten. Jag köpte ett par svarta stövlar, jag är nöjd med dom. Sedan åt vi lite på Max, jag fick lökringar av Helena eftersom hon var skyldig mig lite pengar för skorna hon köpte, och så såg jag stora gröna Plönningebussen som svängde ut från Willys! Jag blev alldeles till mig men mitt sällskap brydde sig knappt. Haha där ser man- en gång Plönninge-elev, ALLTID Plönninge-elev!

Älskling har hittat några stora fina kantareller i skogen idag, ska nog dra med honom imorgon och plocka lite svamp, jag är nämligen ledig imorgon! Svamp är något av det bästa jag vet!

Jag fick ett trevligt sms av Leander idag också, ska prata med min älskling om det mysiga förslaget hon kom med, nämligen en god matbit och film med henne och Kofot! Jag ser fram emot något sådant!

Nu lyssnar jag på Celine Dions "Power Of Love" på Youtube.com. Underbar låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0