Lat söndag

Idag har varit en lat dag, jag klev nämligen precis upp ur sängen. Jag har varit uppe kortisar innan, men då för att duscha och liknande haha. Så först nu är jag påklädd!

Igår var jag och älskling hos Leander, Kristian och Lester. Mycket trevligt, jag ville dessutom kidnappa Lester! Så söt kissekatt så det finns inte. Maten var god och vi tittade på Asterix och Obelix- på franska! Inte för att jag förstod så mycket, men det var kul ändå.

Innan dess på dagen hade jag jobbat maraton-passet 6-17.30 på jobbet, så jag var lite trött igår.

I fredags var jag och klippte mig här i stan, annars kommer mormor få spelet på mig när jag kommer upp till henne. Inte många dagar kvar nu!

Älskling myste med mig lite mitt på dagen idag, annars har han mest varit borta. Skjutbana och Hylte imorse och nu är han borta igen, grisjakten lockade. Jag är gräsänka och har sjukt tråkigt. Varför har jag inte körkort och bil?!

Summan av kardemumman är att jag har latat mig grymt mycket idag men att jag förtjänar det! Har känt mig småkrasslig hela veckan, jag hoppas innerligt på att inte bli sjuk lagom till Tälje-trippen. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0