Kändisspotting i Göteborg

Haha jag glömde berätta en sak. På tågstationen i Göteborg (där jag fick sitta 1 ½ timme efter att tåget från Stockholm blev försenat 40 min så att jag missade mitt anslutningståg hem) så fick jag syn på något oväntat. Nämligen Claes Malmberg! Haha. Jag blev lite ställd och funderade på om jag skulle gå fram, jag menar han är ju faktiskt ganska känd eller hur?

Sedan började jag fundera på vad jag skulel säga isånafall. Min första tanke var något fånigt i stil med: -" Jag har sett dig på tv och du är väldigt rolig!"

Ehh nej. Så desperat var jag inte (även om han är känd). Jag blev lite full i skratt av tanken på att smyga fram, och väsa "Grrrrrrisbjörn!" i hans öra. Hur hade han reagerat? Haha jag kollapsar nästan vid tanken. Anledningen till att jag kom att tänka på ordet Grisbjörn är att Lotta på Bråkmakargatan kallar sin gosedjursgris för Grisbjörn. och gissa vem som spelar Lottas pappa? Just det, Claes Malmberg!

Som tur var så tog jag mig i kragen och gick därifrån utan att säga något till honom. Lika bra det.

Kommentarer
Postat av: Leander

hahaha! jag hade inte blitt förvånad om du hade gjort det! <3

2008-09-30 @ 14:24:44
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0