Förlovningsringar!

Jag är alldeles till mig i trasorna! Guldaffären ringde till älskling idag och sa att ringarna kommit! Vi ska åka dit och hämta dom imorgon när affären öppnar vid tio. En dag har aldrig känts så lång..

Annars har jag inte åstadkommit mycket idag- utom att jobba. Jobbade 12.45- 20.30, ett ganska tråkigt pass. Dock så muntrades det upp av nyheten om ringarna, skojfriska kunder och såklart Adam. Min kollega Adam är nog en av de roligaste människorna på mitt jobb! Vi gnabbas hela dagarna, dessutom var han väldigt gullig och körde mig hem ikväll. Vi hade en intressant diskussion om vilken musik vi gillar, han kom fram till att jag inte har någon smak. Hmpf! Bara för att han gillar hårdrock.. medan jag kan lyssna på det mesta! Utom rap, den har jag lite svårt för.. och techno och sånt liknande.

Egentligen skulle jag och älskling åkt imorse för att plocka svamp, men vi var trötta och sov istället. Jag drömde då en läskig mardröm om att Gollum ur The lord of the rings skulle strypa mig och därför sov jag inte så bra. Kanske just därför jag har varit i ett zombie-stadie hela dagen?! Vi åkte även förbi en bilverkstad i Heberg i förmiddags innan jobbet. Älsklings bil krånglar lite. Jag vinkade dessutom åt Emmas hus när vi körde förbi, gulligt va?

Imorgon skulle jag ha jobbat egentligen men fick vara ledig eftersom jag har för många timmar denna veckan än vad jag egentligen ska ha. Inte mig emot, ska nog städa lite här hemma. Det behövs!
 Imorgon ska jag lägga in en bild på Ringen med stort R!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0