En ny era

Det är dags att lämna Plönninge bakom sig på riktigt även om jag inte riktigt vill, och det innebär även att lämna lunarstorms blogg där jag skrivit mina tidigare minnen. Nu är det nya tider och nya bloggar som stundar!

Välkommen till min nya sida, har tagit inspiration av mina goa vänner Keno och Leander!

Kort summering av mitt tidigare liv- ridtjej som valde Plönninge, fick vänner för livet och tog Halland till sitt hjärta. Träffade min Johan för två år sedan, som jag nu även är förlovad med och som dessutom blivit min sambo efter att jag tog studenten nu i våras!

Nu jobbar jag i affär och försöker lära mig att bli fullt vuxen, man lär sig ju med tiden, eller hur!

Intressen är såklart hästar men även oerhört mycket annat. Sport är jag dock ingen större fantast av, ridsporten är såklart undantaget som bekräftar regeln.

Första inlägget bör aldrig vara för långt och därför väljer jag att avsluta här- men jag ska uppdatera flitigt hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0