Duktig!

Idag har jag varit väldigt duktig. Har varit hos problemlösaren, därefter köpte jag en vinterhalsduk på Lindex som är väldigt mysig! Svart-rosa-rutig och VARM!

Sedan knallade jag iväg till apoteket och köpte hem nässpray i förebyggande syfte, jag och älskling verkar vara på väg att bli snoriga nämligen. Passade på att köpa oparfymerat schampo, för jag tror att min hårbotten ogillar parfym.

Sedan gick jag in på banken och har nu öppnat ett nytt konto samt uppgraderat mitt kort till ett visa. Dessutom skaffade jag internetbank och hade faktiskt riktigt kul med banktanten. Jag gillade henne! Mitt besök där tog en stund så vi umgicks nog nästan en timme, haha.

Efter det gick jag in på Lindells, en frisersalong. Jag har fått ett presentkort där jag får valfri behandling 20% billigare (eftersom jag är nyinflyttad, fick massa olika presentkort!) så imorgon ska jag klippa mig!

Därefter blev det en tur förbi videouthyrningsstället, blev en komedi med Jim Carrey och lite godis. Ikväll ska jag mysa med min karl när han kommer hem från jobbet, jag längtar!

Nu är det bara 1 vecka kvar till Södertälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0