Mitt ambitiösa jag...

Igår knallade jag Falkenberg runt och raggade jobb. Ingen större framgång måste jag erkänna. Kan ha chans till timmar i en telefonaffär, så då får jag väl ha 2 jobb i värsta (BÄSTA!) fall. Dock så tror jag inte att jag har någon större chans då jag inte har någon säljerfarenhet sen tidigare. Alla som söker personal vill att man ska HA erfarenhet sen innan, men hur tusan ska man FÅ erfarenhet om ingen vill anställa en?! Moment 22. Fy bubblan. Just det ja, fick ett nr till en kvinna som äger tre klädaffärer.. den jag fick numret av verkade gilla mig, mycket. Härligt att få uppskattning!

Jag och Emma ska hurta loss snart, jajemän! Tänk vilken härligt slank mage jag kommer få.. mumma! Jag kommer garanterat gå och nypa mig själv i mina fasta skinkor hela dagarna.. eller inte. Ni andra är givetvis välkomna att knipa i mina härliga skinkor så mycket ni bara vill. Men det är valfritt.

Jag har dessutom hört av mig till en bilskola och ska ringa dit imorgon för att boka in en handledarkurs (!) den 29e november. Härligt! :D

Gjorde framsteg hos h-skrynklaren också, jag känner mig lite bättre. Jag är ju inte dålig bara för att jag inte är bäst! Måste bara inse det själv..

Ams nu i veckan? Ja.. det vore något.

Min mysgubbe kommer hem strax, från en jobbfest. Då ska vi kramas!

Ps Jag saknar mina flickor.


Kommentarer
Postat av: Livan

Ha de är precis detta jag anser...hur ska man få tidigare erfarehet om man inte får jobba?? näe dom är inte kloka någenstans;p roligt att du kommer igång med körkort oxå:) Då kan du komma upp till skogen å hälsa på:)

2008-10-27 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0