Länge sen

Det var ett tag sedan jag uppdaterade, jag har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om.

Mitt liv är mestadels jobb, sova och vara med älskling. Dock så drar jobbet bort fler och fler timmar för mig, så jag ska ge mig ut på jakt nu. Heltid tack!

Lis var här i lördags och det var mycket trevligt. Vi såg en halvdan film och mös!

Jag har det tufft nu med älsklingsmannen, vi bråkar så mycket, och det är jobbigt eftersom jag älskar honom så. Dock så ska vi försöka försöka försöka!

I förrgår tog jag tåget ner till Flyinge och hälsade på min lilla fru. Vi gjorde inte mycket annat än att äta godis och kolla på tv, men det är ju oss i ett nötskal haha. Träffade andra plönningemuppar där också, kuligt!

Imorgon ska jag till hjärnsskrynklaren och idag ska jag städa.

Idag var jag och älskling på myspromenad förresten.. ute i ett naturreservat vid havet. Mycket fint och gulliga ardennerhästar som gick på bete där, en ljus fuxmärr följde efter älskling hur länge som helst och buffade honom i ryggen, haha. Den var så söt! Jag ska ta och ringa ägaren till hästarna dock, de borde ses efter bättre. Märren hade ögoninfektion och det rann ur dom.

Idag har jag dessutom lyckats göra pannkakor och eldat i kakelugnen helt på egen hand. Det ni! :D

Min man kommer hem tio ikväll, då ska det vara nystädat i sovrummet. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0