Pump it!

Japp, högsta musiken på här hemma, nu är jag på G! Ska städas nämligen, och då måste jag liksom ta sats. Till råga på allt så är jag ganska förkyld och inte alltför pigg. Nåja. Älskling är på jobbet och jag har segat bort flera timmar nu, inte bra.

Igår var jag på Fjellare för att hälsa på Cover. Klappade lite på henne i hagen och kände mig glad. Dessutom kom Leander från haverdal för att hälsa på. Vi gosade med tjockisstallkatten Bull och sdean fick jag åka moppe med Leander hem till henne. Vi hade en mysig dag med Mean Girls och godis, sedan drog vi till pizzerian i h-dal för att äta med Emma och hennes syster. Mycket trevligt! Sedan fick jag skjuts med Emma till henne och sedan plockade älskling upp mig där. En mysig dag helt enkelt med några av mina favoritflickor!

Lis, när ska inspektionen ske? Haha.


Kommentarer
Postat av: Leander

det var verkligen en mysig dag :)

2008-11-17 @ 18:04:59
URL: http://erikaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0