Nästa Alshammar? Nej tyvärr.

Idag har jag hurtat i simhallen, jajemän! Åkte med Helena och Malin, vi simmade i 45 minuter. Jag som är förkyld och allt haha, jag flåsade tappert på medan tjejerna i princip varvade mig.. Inga snygga killar att titta på dessvärre, men oj så skönt att simma! Jag tycker ju om att röra på mig.. Jag borde göra det till en vana.

Annars har inte mycket hänt idag, suttit och filat på ett projekt här hemma, tog svärmor till hjälp. Hon är en pärla!

Imorgon ska jag jobba klockan sju, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå "lill-syrran" Trevligt att prata i tele igår...alltid kul att höra din röst. Hoppas vi kan ses snart! Kanske kan komma till dig?! Vore så kul! Kram & jobba på...

/Stor syrran Jo

2008-11-23 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0